Dňa 5.-6.5.2014 sa za podpory PosAm uskutočnila v Bratislave 8. výročná medzinárodná odborná konferencia itSMF Slovensko 2014 s témou „Nič nie je ako sa zdá“. Cieľom konferencie bolo ukázať, že pre úspešné prežitie IT a biznisu je potrebná vzájomná kooperácia oboch strán. Na konferencii sa zúčastnilo vyše 100 IT odborníkov nielen zo Slovenska, ale aj z Českej republiky, Rakúska, Poľska, Holandska a Veľkej Británie.
V rámci odborných prednášok vystúpil aj Michal Bróska, Riaditeľ divízie produktového manažmentu v PosAm, ktorý v spoločnej prezentácií so zástupcom Slovak Telekom hovoril o flexibilných delivery modeloch služieb z cloudu.
Okrem toho sa PosAm uchádzal o titul ITSM projekt roka 2013 a s implementáciou riešenia IT Service desku v Energochemica Trading sa dostal až medzi finalistov.
Nominovaný projekt bol zameraný na konsolidáciu IT podpory a Service deskov. Zefektívnenie poskytovaných ICT služieb, zavedenie SPOC, automatizácia procesov Service desku, optimalizácia procesov Incident managementu a Request fullfimentu a implementácia procesov Service level, Service catalogue a Configuration management priniesli zákazníkovi významné pozitívne zmeny. Čas od zadania po realizáciu požiadavky sa skrátil o 1/3, 96% požiadaviek je vyriešených v rámci dohodnutého SLA, zvýšila sa produktivita IT podpory pri riešení požiadaviek o 20 %, zaviedlo sa vyhodnocovanie spokojnosti a kvality služieb. Medzi nemerateľné, ale nezanedbateľné, prínosy patrila reštrukturalizácia a katalogizácia ICT služieb, eliminácia prestojov a nezdokumentovanej práce, zníženie administratívy a chybovosti, sprehľadnenie a zlepšenie komunikácia medzi Service deskom a internými zákazníkmi. Viac sa o projekte môžete dozvedieť na webe PosAm