S príspevkom na tému Manažment servisných technikov v praxi vystúpil Juraj Sabol, vedúci úseku Informačné a komunikačné technológie, Východoslovenská energetika Košice (VSE) a Juraj Pavol, Produktový manažér, PosAm. S účastníkmi sa podelili o skúsenosti z nasadenia a prevádzky systému, ktorý PosAm implementoval a VSE uviedlo do produkčnej prevádzky v januári tohto roku. Poukázali na praktické prínosy využitia mobility v rámci servisných činností a zároveň odpovedali na otázky „pre“ a „proti“ implementácii Workforce manažmentu do praxe.
Úlohou systému EWOlution (Elektronic Work Orders), ktorého základ tvorí riešenie PosAm Servio, je riadenie, plánovanie a vyhodnocovanie práce servisných technikov vykonávajúcich meranie, kontrolu a výmenu elektromerov v rámci distribučnej siete VSE. Jeho nasadením získalo VSE nástroj umožňujúci prideľovanie správnych pracovníkov , na adekvátnu prácu, v správnom čase, aby podávali optimálny výkon. Výsledkom je zvýšenie efektivity práce a rast kvality služieb.
Kľúčové faktory ktoré umožnili dosiahnutie týchto výsledkov sú automatizácia činností, tesná integrácia s viacerými firemným systémami (distribučný systém, účtovný systém, dochádzkový systém, GPS atď.) a plná digitalizácia celého procesu (pracovné príkazy, zapisovanie výstupov, reporty, podpisovanie pracovných príkazov, odčítavanie údajov z meračov) sa deje bez použitia papiera).
Výsledkom je výrazne zrýchlenie procesu plánovania (o 70%), dokonalý prehľad o činnosti montéra v reálnom čase, zjednodušenie činností ľudí v teréne, podstatne lepšie informovanie zákazníka, dôsledné sledovanie materiálu, minimalizácia zlyhaní vplyvom ľudského faktora a skrátenie doby riešenia požiadaviek od zákazníkov.
Viac o riešení na stránke PosAm Servio.
[nggallery id=3]