Dlhoročná úspešná spolupráca s VSD potvrdená hodnotným ocenením
Ak po skončení projektu vyjadrí zákazník spokojnosť, je to znakom dobre odvedenej práce. Ak po rokoch spolupráce nasleduje ocenenie za spoľahlivosť, kvalitu, prínos a inovatívnosť, je to potvrdenie schopnosti stabilne dodávať užitočné riešenia a služby.
Vo Východoslovenská energetika Holding a.s. (VSD) realizoval PosAm za ostatné roky viaceré dôležité infraštruktúrne aj softvérové projekty. V infraštruktúrnej oblasti to bolo niekoľko etáp konsolidácie storage systémov na báze systémov Hitachi Vantara, v implementácií ktorých je PosAm lídrom na Slovensku. Pri softvérovom developmente sme realizovali viaceré dodávky, avšak kľúčovými projektami boli EWO, EWOR a EWO2, ktoré boli zamerané na efektívnejšie plánovanie prác a riadenie ľudí v teréne. Zložitý papierový proces vybavovania pracovných príkazov sa zmenil na automatizovaný, elektronický postup. Nové systémy zabezpečujú prideľovanie správnych pracovníkov, s vhodnými nástrojmi a znalosťami na adekvátnu prácu, v správnom čase tak, aby podávali optimálny výkon. Tieto výsledky sú založené na kombinácii expertízy z oblasti IT a doménových znalostí z oblasti workforce managementu a procesov energetických distribučných spoločností.
„Ocenenie za spoľahlivosť a inovatívnosť, ktoré som mal tú česť prevziať, chápem ako vyjadrenie poďakovania celému kolektívu expertov a špecialistov v PosAm-e za dlhoročnú kvalitnú prácu. Zároveň je to výzva do budúcna, aby sme očakávania našich partnerov vo VSD stále napĺňali a prekonávali“, povedal k prevzatiu ocenenia Milan Štiblický, Biznis developer v PosAm-e.
Už prvú verziu EWO (Electronic Work Order), v roku 2012, hodnotil zákazník ako revolučnú zmenu, ktorá umožnila úplne zmeniť a zásadne zefektívniť dovtedajší systém práce. „Čo sa týka obsluhy pracovných príkazov pre elektromontérov, bol to skok. Treba poznamenať, že skok správnym smerom“, hodnotil zavedenie systému Ing. Peter Kopčák, v tom čase vedúci úseku merania elektriny vo VSD. A doplnil o čo im vlastne išlo: „V oblasti pracovných príkazov sme chceli dosiahnuť vyššiu výkonnosť, nižšie náklady, vyššiu kvalitu a zabudnúť na staré metódy prístupu k práci. Chceli sme odstrániť najmä prácu s papierom, zabezpečiť vyššiu efektívnosť práce v teréne, dosiahnuť lepšie plánovanie.“ A ako PosAm naplnil očakávanie zákazníka? Slovami pána Kopčáka: „Systém poskytuje nekonečne veľa dát pre manažérov, jednak pre plánovanie práce, pre hodnotenie každého jedného pracovníka, ale aj pracovnej skupiny a systému ako celku. Tieto všetky údaje slúžia k tomu, aby procesy mohli byť optimalizované. Projekt nás stál veľa úsilia, ale musím povedať že stál za to. Priniesol zlom v riadení práce v oblasti pracovných príkazov.“
Na tento výsledok sme vo VSD nadviazali ďalšími úspešnými dodávkami. Napríklad systém EWOR zjednodušil prácu v teréne odpočtárom. A v tomto roku sme úspešne odovzdali projekt s pracovným názvom EWO2. Realizácia EWO2 zdokonalila naše pôvodné riešenie EWO, zlepšila a zrýchlila proces spracovania pracovných príkazov v teréne, vylepšila užívateľské rozhranie a hlavne podporila hladký prechod medzi mobilnými platformami. Uprednostnili sme prostredie Android pred „Windows-ami“, čím sme napríklad dali zákazníkovi priestor aj pre ďaleko väčší výber mobilných zariadení použiteľných s naším riešením
Aj tieto inovácie potvrdzujú schopnosť PosAm-u prinášať našim zákazníkom neustále tú najvyššiu pridanú hodnotu a úžitok, čo potvrdil aj Martin Kolesár, expert na inovácie a nové technológie VSD, „Pri tejto spolupráci by som chcel vyzdvihnúť tímového ducha a zanietenosť celého projektového tímu, čo prispelo k úspešnému implementovaniu EWO2 do praxe. Zvlášť by som chcel oceniť transparentnosť a dodávanie služieb v dohodnutých objemoch a termínoch . Tento projekt bol skvelým príkladom toho, ako môže spolupracovať dodávateľ so zadávateľom aj nad rámec očakávaného rozsahu a tak priniesť do života produkt, ktorý je jedným z dôležitých systémov v našej spoločnosti.“
Viac o riešeniach PosAm pre riadenie ľudí v teréne na https://www.servio.sk/field-service-management.html
Ďalšie aktuality
Outsouring IT služieb pre Kooperatívu zabezpečuje PosAm
Poisťovňa Kooperatíva, člen Vienna Insurance Group, sa rozhodla zveriť starostlivosť o koncové IT zariadenia, pre viac ako 1300 používateľov na všetkých pobočkách, externému špecializovanému partnerovi. Zámerom poisťovne bolo zabezpečiť vyššiu štandardizáciu procesov, súlad s odporúčaniami ITIL a dodržiavanie kvality poskytovaných služieb. To všetko za čo najnižších nákladov. PosAm uspel vo výberom konaní ešte v závere roka 2016. V medzinárodnej konkurencii potvrdil stále silnejšie postavenie na trhu outsourcingu IT na Slovensku. O úspechu PosAm rozhodli dlhoročné skúsenosti, referencie od najväčších slovenských spoločností z rôznych sektorov, preukázateľne vysoká kvalita služieb a konkurenčná cena. Príprava […]
Manažovanie hlasových a dátových služieb v Allianz Group na platforme PosAm Servio
Prevádzka a podpora telekomunikačných služieb v Allianz Group prostredníctvom platformy Servio, je najväčší tohtoročný úspech PosAm v rámci ohlásenej medzinárodnej expanzie. Ten sa podarilo dosiahnuť aj vďaka úzkej spolupráci so Slovak Telekom, ktorý je v konzorciu poskytovateľov zodpovedný za služby Service desku, manažment služieb a ich monitoring. Pre aplikačnú podporu týchto služieb si Slovak Telekom vybral PosAm Servio. PosAm Servio je komplexné riešenie pre Service Desk a sofistikované riadenie ICT služieb v rámci celého ich životného cyklu. Zároveň je nástrojom pre správu celej ICT infraštruktúry. Poskytuje prehľad o aktuálnej situácií, ale aj dlhodobom vývoji v správe […]
Nový prístup k riadeniu predajných kanálov v energetike
V júni 2016 PosAm úspešne ukončil prvú etapu implementácie nového systému pre riadenie predaja v ZSE Energia. Do predaja produktov spoločnosti sme priniesli štyri významné zmeny: úplný prechod na bezpapierové procesy, prípravu kvalitných personalizovaných ponúk v reálnom čase, dôsledné riadenie a kontrolu celého predajného procesu a zjednotenie procesov na pobočke aj v teréne. Bezpapierové procesy zrýchlili aktiváciu zmlúv až o týždne Dôležitou otázkou pri prechode na bezpapierové procesy je vyriešenie spôsobu vyjadrenia vôle, t.j. podpisovanie zmlúv a iných dokumentov. PosAm na podpisovanie elektronických dokumentov implementuje technológiu digitálneho vlastnoručného podpisu. To […]