Udržanie existujúcich klientov a získanie nových je stále ťažšie. To platí aj v poisťovníckom biznise. Klienti očakávajú pružné, okamžité a korektné poskytnutie všetkých informácií a prípravu ponuky. V prípade že sa rozhodnú, je dôležitá schopnosť predajcu okamžite uzavrieť zmluvu. Obchodník preto potrebuje vhodný nástroj pre uspokojenie potrieb klientov a zabezpečenie svojej práce a to bez ohľadu či sa jedná o inteného predajcu poisťovne alebo makléra
Allegro Multichannel (AMC) je presne také riešenie. AMC bolo pôvodne vyvinuté pre Allianz – Slovenská poisťovňa, a.s., kde bolo implementované v závere uplynulého roka. Je to komplexný systém pre podporu predaja poistných produktov, ktorý zabezpečuje všetky potreby obchodníkov aj manažérov a podporuje všetky kľúčové procesy. Je plne orientovaný na potreby obchodu, nápomocný pre užívateľa a pri svojej komplexnosti stále jednoduchý na používanie. Vďaka pokrokovému technickému riešeniu nevytvára technické obmedzenia, je multiplatformový, schopný pracovať bez problémov v online aj offline režime. Pracuje bez záťaže poistno-technického systému poisťovne. Obchodníci ho majú kdekoľvek a kedykoľvek po ruke –7 dní v týždni, 24 hodín denne, 365 dní v roku.
PosAm pracuje na vývoji riešení pre poisťovníctvo už 14 rokov. Hlboké znalosti biznisu a procesov v tomto segmente trhu a tiež informačných technológií zaručujú neustále posúvanie kvality riešení na stále vyššiu úroveň. Okrem systému pre automatizáciu predaja poistných produktov má PosAm v portfóliu aj moderné riešenia pre manažment poistných udalostí a cloud based riešenie Detekcie poistných podvodov.
Viac o riešeniach PosAm pre poisťovne