PosAm sa ešte v závere roka 2014 presadil v konkurencii významných nadnárodných poskytovateľov a uspel vo výberom konaní na zabezpečenie „End User Services“ v Tatra banke. Od 1.3.2015 PosAm nahradil pôvodného poskytovateľa a prevzal zodpovednosť za prevádzku a podporu niekoľko tisíc koncových IT zariadení a ich používateľov, nielen v centrále, ale aj na všetkých pobočkách a u ďalších členov skupiny Tatra banky.
„Vždy nás úprimne teší, ak spokojný zákazník ocení kvalitu našej práce. Ocenenie Tatra banky je o to hodnotnejšie, že sme dokázali naplniť a prekonať veľmi vysoko nastavené požiadavky. Tento úspech vnímame zároveň ako záväzok, aby sme v rámci ďalšej spolupráce priniesli zákazníkovi ešte vyšší úžitok v budúcnosti,“ povedal Radovan Viskupič, Riaditeľ pre banky a poisťovne, PosAm.
Kľúčom k poskytovaniu kvalitných služieb bolo ich správne nastavenie. Experti PosAmu vykonali detailný audit, dôsledne zmapovali a popísali poskytované služby v zmysle Best practices podľa ITIL. Jasne definovaný rozsah a kvalita služieb pomohli Tatra banke zvýšiť transparentnosť a kontrolu. Optimalizácia, efektívne riadenie a prevádzkovanie služieb umožnili znížiť náklady. Z hľadiska bezpečnosti došlo k zosúladeniu s internými pravidla banky ako aj Národnej banky Slovenska.
Príprava na prevzatie služieb bola realizovaná v náročnom období v závere roka 2014. Podarilo sa ju však zvládnuť v rekordne krátkom čase a prechod prebehol tak hladko, že zamestnanci, ani klienti zmenu nijako nepocítili. Výborne pripravená tranzícia sa podpísala pod fakt, že už od prvých dní bola kvalita služieb na maximálnej úrovni a dohodnuté kvalitatívne parametre dodržiavané v 99,5 % prípadov.
„Úspech v Tatra banke nás, podľa dát z IDC, posunul na pozíciu tretieho najväčšieho poskytovateľa outsourcingu IT na Slovenskom trhu. Zužitkovali sme dlhoročné skúsenosti a kompetencie s poskytovaním prevádzkových IT služieb pre najväčšie Slovenské spoločnosti – Slovenské elektrárne, Ministerstvo financií SR, ZUNO Bank alebo Československú obchodnú banku,“ povedal Ladislav Bogdány, Riaditeľ divízie prevádzkových služieb PosAm.
Viac
Ďalšie aktuality
PosAm TechDays – služby starostlivosti a prevádzky IT infraštruktúry
PosAm TechDays je odborná konferencia našej spoločnosti, ktorá našim súčasným aj potenciálnym zákazníkom zo sféry utility, telco, banky, poisťovne a priemysel prináša novinky z oblastí, ktorým sa PosAm venuje.
Prelomová stratégia distribúcie v poisťovníctve
Konferencia 8th Annual Insurance Distribution Strategies, ktorá sa uskutoční 13.-14. októbra v Amsterdame, sa zameria na aktuálne témy v poisťovníctve: Digitalizácia štandardného distribučného modelu, Nové distribučné kanály v digitálnom svete, Požiadavky zákazníkov v digitálnom prostredí a ako im vyhovieť, Budovanie značky vo väzbe na predajný proces v digitálnom prostredí, Budovanie pozitívnej zákazníckej skúsenosti v predajnom a post predajnom procese. Globálny poisťovnícky trh vstupuje do obdobia bezprecedentných zmien. Meniace sa zákaznícke správanie, tlak regulátorov a nové technológie v najbližších rokoch podstatne transformujú celý trh. Lepšie pochopenie požiadaviek a očakávaní zákazníkov v digitálnej ére pomôže poisťovateľom v príprave produktových inovácií, efektívnejšom manažmente predajných […]