SEPA (Single Euro Payment Area) je štandard, ktorým sa v štátoch EÚ zjednodušili bezhotovostné platby a zákazníci aj firmy získali možnosť obsluhovať svoje financie v eurách v prospech príjemcov v eurozóne z jedného bankového účtu pomocou jedného súboru platobných nástrojov. Nasadenie SEPA štandardu vyvolalo u poskytovateľov služieb potrebu upraviť informačné systémy. V spoločnosti Slovak Telekom prechod na SEPA vyžadoval konverziu čísiel účtov na formát IBAN, nový proces pre spracovanie príkazov na inkaso a nastavenie komunikácie s bankami.
Úpravy kľúčových systémov SAP ERP a SAP RMCA pre spoločnosť Slovak Telekom realizovali špecialisti z ERP divízie PosAm-u. V rámci projektu vyriešili konverziu čísel účtov na formát IBAN, zapracovali nové procesné spracovanie príkazov na inkaso – SEPA Direct Debit (SDD) a zabezpečili komunikáciu s bankami formátom XML podľa ISO 20022 (vrátane zapracovania špecifík jednotlivých bánk). Projekt spustený v auguste 2013 bol úspešne spustený k 1. februáru.2014, čiže k oficiálnemu začiatku platnosti SEPA štandardu v rámci celej EÚ. Od tohto dátumu môžu zákazníci Slovak Telekom využívať výhody, ktoré im SEPA priniesla. Môžu platiť za služby a zároveň prijímať platby (napr. dobropisy) v eurách bez obmedzenia v ktorejkoľvek krajine v rámci EÚ (plus Island, Nórsko, Lichtenštajnsko, Švajčiarsko, Monako) rovnakým spôsobom a za rovnakých podmienok.
ERP divízia PosAm-u poskytuje profesionálne služby zamerané na podnikové ERP systémy na platforme SAP. Odborné kompetencie PosAm-u pokrývajú širokú škálu firemných procesov podporovaných príslušným SAP softvérom.