back

Najlepší marketing je mať najlepšie technológie

Aktualita
Publikované 13.4.2016

Nexthink má v súčasnosti 650 zákazníkov a 50 partnerov v 40 krajinách celého sveta. Časť z ohlásenej investície bude smerovaná do rastu tejto komunity. Za najlepší marketing, ktorý má tejto ambícií pomôcť, pokladá Pedro Bados, CEO Nexthink, schopnosť ponúkať najlepšie technológie. Väčšina investícií bude preto smerovaná do vývoja nových produktov, aby boli riešenia Nexthink rýchlejšie, škálovateľnejšie a výkonnejšie.

Pedro Bados tak chce ďalej rozvíjať víziu, s ktorou spoločnosť pre niekoľkými rokmi zakladal: Zmeniť spôsob akým IT oddelenie spravuje IT zdroje. Vyjadril zároveň presvedčenie, že napriek rýchlemu rastu sa spoločnosti podarí zachovať hodnoty a kultúru malej spoločnosti, ktoré ich priviedli k celosvetovému úspechu: neustále zlepšovanie sa a unikátne produktové inovácie podporené personalizovaným zákazníckym servisom.

Švajčiarska spoločnosť Nexthink je priekopníkom v oblasti monitoringu IT z pohľadu koncového používateľa. Ich unikátny software poskytuje celopodnikovú analytiku v reálnom čase. Pokrýva všetky koncové zariadenia, používateľov, aplikácie, sieťové prepojenia, vizualizáciu IT infraštruktúry ako aj poskytovanie služieb. PosAm je jediným partnerom spoločnosti Nexthink pre Slovensko, Česko, Maďarsko a Poľsko.

Ďalšie aktuality

28.7.2016
Prelomová stratégia distribúcie v poisťovníctve

Konferencia 8th Annual Insurance Distribution Strategies, ktorá sa uskutoční 13.-14. októbra v Amsterdame, sa zameria na aktuálne témy v poisťovníctve: Digitalizácia štandardného distribučného modelu, Nové distribučné kanály v digitálnom svete, Požiadavky zákazníkov v digitálnom prostredí a ako im vyhovieť, Budovanie značky vo väzbe na predajný proces v digitálnom prostredí, Budovanie pozitívnej zákazníckej skúsenosti v predajnom a post predajnom procese. Globálny poisťovnícky trh vstupuje do obdobia bezprecedentných zmien. Meniace sa zákaznícke správanie, tlak regulátorov a nové technológie v najbližších rokoch podstatne transformujú celý trh. Lepšie pochopenie požiadaviek a očakávaní zákazníkov v digitálnej ére pomôže poisťovateľom v príprave produktových inovácií, efektívnejšom manažmente predajných […]

Prelomová stratégia distribúcie v poisťovníctve
24.6.2016
IDC Digital Office: Digitálny životný cyklus dokumentov

Jednou z kľúčových tém konferencie bolo, ako digitalizáciu procesov a prechod na paperless, ovplyvní Nariadenie Európskeho parlamentu a Rady EÚ č.610/2014 o elektronickej identifikácii a dôveryhodných službách pre elektronické transakcie na vnútornom trhu, známe pod skratkou eEIDAS, ktoré vstupuje do platnosti 1.7.2016. Deklarovaným cieľom eIDAS je posilniť dôveru a právnu istotu položením základných pravidiel pre elektronickú výmenu informácií a dokumentov medzi občanmi, podnikmi a orgánmi verejnej správy. Na jeho základe sa očakáva  zjednotenie pravidiel v oblasti elektronickej identifikácie osôb a zvýšenie dôveryhodnosti služieb pre elektronické transakcie na jednotnom európskom digitálnom trhu. […]

IDC Digital Office: Digitálny životný cyklus dokumentov
8.6.2016
Okolo Slovenska s podporou PosAm

V dňoch 7. – 12. júna bude v medzinárodných etapových cyklistických pretekoch Okolo Slovenska bojovať o víťazstvo 126 pretekárov z 23 tímov z 15 krajín. Tí absolvujú 5 etáp v celkovej dĺžke 806 km, na ktorých bude 15 rýchlostných a 17 horských prémií. Najstaršie cyklistické preteky na Slovensku majú neopakovateľnú atmosféru, ktorú si môžu vychutnať obyvatelia asi 120 obcí a miest, cez ktoré trasa závodu vedie. Trať pretekov má vždy ambíciu predstaviť jedinečné lokality našej krajiny a v tomto roku sa zameria sa na kúpele a rekreačné mestá. Cieľom organizátorov podujatia je, okrem propagácie Slovenska a pozitív športu […]

Okolo Slovenska s podporou PosAm

Používate zastaralý prehliadač. Môžete si ho aktualizovať na tejto stránke.