back

Najlepší marketing je mať najlepšie technológie

Aktualita
Publikované 13.4.2016

Nexthink má v súčasnosti 650 zákazníkov a 50 partnerov v 40 krajinách celého sveta. Časť z ohlásenej investície bude smerovaná do rastu tejto komunity. Za najlepší marketing, ktorý má tejto ambícií pomôcť, pokladá Pedro Bados, CEO Nexthink, schopnosť ponúkať najlepšie technológie. Väčšina investícií bude preto smerovaná do vývoja nových produktov, aby boli riešenia Nexthink rýchlejšie, škálovateľnejšie a výkonnejšie.

Pedro Bados tak chce ďalej rozvíjať víziu, s ktorou spoločnosť pre niekoľkými rokmi zakladal: Zmeniť spôsob akým IT oddelenie spravuje IT zdroje. Vyjadril zároveň presvedčenie, že napriek rýchlemu rastu sa spoločnosti podarí zachovať hodnoty a kultúru malej spoločnosti, ktoré ich priviedli k celosvetovému úspechu: neustále zlepšovanie sa a unikátne produktové inovácie podporené personalizovaným zákazníckym servisom.

Švajčiarska spoločnosť Nexthink je priekopníkom v oblasti monitoringu IT z pohľadu koncového používateľa. Ich unikátny software poskytuje celopodnikovú analytiku v reálnom čase. Pokrýva všetky koncové zariadenia, používateľov, aplikácie, sieťové prepojenia, vizualizáciu IT infraštruktúry ako aj poskytovanie služieb. PosAm je jediným partnerom spoločnosti Nexthink pre Slovensko, Česko, Maďarsko a Poľsko.

Ďalšie aktuality

Žilinská pobočka sa presťahovala!

Žilinská pobočka sa presťahovala!
PosAm partnerom podujatia TREND TOP 2024 v kategórii Poisťovňa roka

PosAm partnerom podujatia TREND TOP 2024 v kategórii Poisťovňa roka
PosAm TechDays 2024 – bezpečnosť ako kľúčový pilier modernej IT infraštruktúry

PosAm TechDays 2024 – bezpečnosť ako kľúčový pilier modernej IT infraštruktúry

Používate zastaralý prehliadač. Môžete si ho aktualizovať na tejto stránke.