Top témy

Hlas expertov

Umelá inteligencia tu a teraz

25. apríla 2019

Bublinu okolo umelej inteligencie cítiť aj v našich končinách. Nie je to však iba buzzword, alebo vízia vzdialenej budúcnosti. Na čo sa sústrediť a ako AI využiť na pragmatický posun vpred? O praktické skúsenosti sa podelil Tomáš Kysela, CTO v PosAm, na konferencii Trend Infotrendy 2019.

Prečítajte si celý článok

Kontakt

Tomas Kysela, CTO, PosAm webTomáš Kysela

Riaditeľ pre technologický rozvoj tomas.kysela@posam.sk

Kontakt

hladky peterPeter Hladký

Riaditeľ vývoja softvéru peter.hladky@posam.sk

Agile pragmaticky (časť 2) - Best practicies, alebo aplikácia agile v praxi

14. júna 2017

V prvej časti Agile pragmaticky - Zmena paradigmy, som sa venoval príčinám, ktoré vedú IT spoločnosti k zmene prístupu pri vývoji softvérových diel. Zároveň som poukázal na spôsob, ako zabezpečiť vyššiu efektivitu delivery postupov. Je ním zmena metodík pri vývoji softvéru. V PosAm sme adoptovali agile. Jeho výhody pri reflektovaní dnešnej reality pri vývoji systémov sme pomenovali a ukázali na ich prínosy. Všetko má ale svoje Ale.

Prečítajte si celý článok

Kontakt

hladky peterPeter Hladký

Riaditeľ vývoja softvéru peter.hladky@posam.sk

Agile pragmaticky, časť prvá: Zmena paradigmy

24. apríla 2017

S rozširovaním softvérových sys­témov rastie komplexita systémov samotných, ako aj prostredia do ktorého sa nový systém integru­je. Implementácia nie je jednoduchá ani za predpokladu veľmi presnej predstavy zákazníka o cieľovej podobe systému. Realitou sú však často neúplné, alebo vnútorne neskonsolidované, požiadavky zákazníka. Ďalším fenoménom je čas, ktorého býva typicky málo. Vysporiadať sa s touto situáciou vyžaduje zmenu prístupu pri vývoji softvéru. Skúsenosti PosAm v tejto oblasti približuje Peter Hladký, riaditeľ vývoja softvéru.

Prečítajte si celý článok

Kontakt

hladky peterPeter Hladký

Riaditeľ vývoja softvéru peter.hladky@posam.sk

Ako sa na Slovensku nakupujú IT služby?

22. marca 2016

Zvykne sa hovoriť, že nákup IT riešení, alebo služieb, je u firemných zákazníkoch silne založený na osobných vzťahoch. Zdalo by sa, že väzby zákazníka a IT dodávateľa sú tým zabetónované. V tomto kontexte priniesol zaujímavý výsledok nedávny prieskum TNS a PosAm. Ten ukázal, že pri nákupe IT služieb sa vôbec nedá hovoriť o nemenných vzťahoch.

Prečítajte si celý článok

Kontakt

Miro_HusekMiroslav Hušek Produktový manažér husek@posam.sk