Top témy

Lepší outsourcing IT služieb pre banku za menej peňazí

Zmena poskytovateľa End User Services v tretej najväčšej banke na Slovensku viedla k vyššej kvalite služieb. Súčasne sa znížila cena, ktorú dnes banka platí za starostlivosť o svoje koncové IT zariadenia a ich používateľov.

Východisková situácia

Banka mala dlhé roky zabehnutý outsourcing prevádzkových služieb u renomovanej zahraničnej spoločnosti. Napriek tomu sa rozhodla vyhlásiť súťaž na dodávateľa prevádzkových IT služieb, aby znížila náklady na prevádzku a podporu niekoľko tisíc koncových IT zariadení a ich používateľov nielen v centrále, ale tiež na všetkých pobočkách a u ďalších členov skupiny.

Vďaka skúsenostiam, vysokej vnútornej efektivite a optimalizovaným procesom sa PosAmu podarilo ponúknuť najlepšiu cenu pri zachovaní kvality a vlastnej profitability. Dôležité sa ukázali aj referencie u podobne náročných klientov.

Prevádzka a podpora koncových IT zariadení zahŕňa starostlivosť o počítače, notebooky, tablety, tlačiarne a smartfóny. Spolu ide o 3 500 aktívnych užívateľov v 4 veľkých lokalitách a na 174 pobočkách po celom Slovensku, ktorí vyžadujú celoplošné pokrytie rovnako kvalitnými službami.

Prínosy

Zníženie nákladov.

PosAm je druhý najväčší poskytovateľ prevádzkových IT služieb na Slovensku. Dlhoročné skúsenosti a precízne nastavené procesy mu zabezpečujú vysokú vnútornú efektivitu. Tá umožňuje poskytovať kvalitné služby za vysoko konkurenčných podmienok. Tieto faktory sa aj u zákazníka podpísali pod výraznú úsporu nákladov na outsourcing po zmene poskytovateľa.

Udržanie a zvýšenie kvality.

Výborne pripravená tranzícia sa podpísala pod fakt, že už od prvých dní bola kvalita služieb na maximálnej úrovni a dohodnuté kvalitatívne parametre sú dodržiavané v 99,5 % prípadov. Celoplošné poskytovanie služieb pritom zabezpečuje menší tím ako u pôvodného poskytovateľa.

Viac o projekte

Zdieľajte

späť hore